lördag 18 april 2015

Bloggproblem!

Hittills har det endast blivit två inlägg under april. Det sammanhänger - naturligtvis - med att jag varit handikappad efter frakturen. Men nu har jag fått min nya laptop och jag har faktiskt kunnat använda högerarmen, när jag skriver. Men tyvärr har ett nytt problem uppenbarat sig: Att via nya laptoppen komma in på bloggen! Förmodligen sammanhäger det med att jag för mer än ett år sedan bytte från Glocalnet till Telia. Sedan en tid hade jag varit ständigt uppkopplad på bloggen och det gick bra att blogga, både på min gamla laptop och den än äldre PC:n. Men på min nya laptop går det inte! I bästa fall kan jag läsa det jag skrivit, men att göra nya blogginlägg är helt omöjligt! Om jag uppmanas att uppge mailadress och lösenord, accepteras inte de som Telia givit mig, och när jag igår försökte komma in via de jag fått av Glocalnet gick det lika illa. Vad göra? Tar gärna emot hjälp av bloggläsare!

Inga kommentarer: