tisdag 23 augusti 2016

SOS, ;mayday! Jag behöver hjälp!

Jag har ett stort problem, som vilken dag som helst kan göra det omöjligt för mig att blogga, i varje fall på den här bloggen. Så här ligger det till: För några år sedan hade jag diverse uppkopplingsfel, som sinkade mig. Jag kom då på att strunta i att logga ut. Det gick lätt som en plätt: Efter att ha satt på datorn kom jag direkt till bloggen. Men den datorn, en gammal trotjänare, är nu utsliten, och på skärmen har det flera gånger kommit upp en text, där det står: "Dags för dig att köpa en ny dator!" Det har jag gjort, en laptop. Men då har det visat sig att jag inte har hela adressen till bloggen. I adressfältet på gammeldatorn står bara blogspot.com. Om jag googlar på det, får jag många träffar till bloggen, men endast till mina publicerade inlägg. Någonstans måste adressen finnas, förmodligen hos blogspot/blogger, men jag har inte lyckats komma fram. Finns det någon blogläsare, som skulle kunna hjälpa mig? Tacksam för svar! Göran Wassenius tel.0706160582

Inga kommentarer: