lördag 8 november 2014

Lite om RÅNET och en ursäkt av mig.

När jag - för mer än en månad sedan - bloggade om att jag blivit RÅNAD var mitt enda syfte att förklara, varför det blivit så glest med mina blogginlägg. Jag har ej heller varit inne på facebook på mycket länge. Under senaste veckan har jag visserligen lagt ut några blogginlägg där, men utan att själv gå in. Men igår gjorde jag det och upptäckte först då något ganska självklart som jag försummat: Att jag fått frågor om hur jag mådde. Jag ber om ursäkt för att jag inte svarat och skall försöka göra det nu: Polisen betraktar rånet som GROVT, eftersom det äägde rum mitt i natten i min bostad, men det är inget större fel på mig. Jag fick dagen efter smärtor i ryggen, som säkert beror på vad som inträffat. Men det får jag ibland efter andra typer av ansträngningar. I övrigt har jag problem med att somna, eftersom jag lätt rycker till vid något ljud, som jag i hastigheten tolkar som signal om att rånarna kommer tillbaka. Jag önskar att jag kunde skriva mer om det, men det är olämpligt, eftersom jag inte på något sätt bör göra något som kan störa polisutredningen. Så snart det hindret faller, kommer jag att berätta, eftersom ett och annat av det som hänt är av allmänt intresse. Så stort tack till dom som hört av sig!

Inga kommentarer: